Nieustająco dążymy do zapewnienia jak najlepszej ochrony danych osobowych, które nam przekazujesz. Zależy nam również, aby informacje dotyczące sposobu, w jaki je wykorzystujemy i przetwarzamy były dla Ciebie przejrzyste.
Dlatego też wprowadzamy nową politykę prywatności, która spełnia oba te założenia, a jednocześnie realizuje wymogi Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO).
Nowa Polityka prywatności będzie obowiązywała w pełni od dnia 25 maja 2018 r.
Możesz już teraz zapoznać się z jej treścią tutaj, do czego serdecznie Cię zachęcamy.
RODO: Unijne rozporządzenie dotyczące ochrony danych osobowych - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, które zacznie obowiązywać z dniem 25 maja 2018 r.
Jakich Twoich danych dotyczy przetwarzanie i kto jest ich administratorem?
Gdy korzystasz z naszych serwisów, danymi osobowymi, które przetwarzamy mogą być, np. adres IP Twojego urządzenia, dane pozyskiwane na podstawie plików cookies lub podobnych mechanizmów zapisywania informacji w urządzeniach Użytkowników, o ile pozwolą one na zidentyfikowanie Ciebie.
Więcej informacji na temat zakresu danych osobowych oraz cookies znajdziesz w Polityce prywatności (kliknij tutaj aby przeczytać)
Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, które Twoje dane osobowe będą przetwarzane oraz w jakim celu, i jakim sposobem, jest TvMalbork.pl Piotr Wąsowicz (zwany dalej „TVREGIONALNA24.pl”) z siedzibą i adresem w Malborku przy ul. Poczty Gdańskiej 4/1 NIP: 582-122-11-53 REGON: 170308097
Jaki jest cel i podstawa przetwarzania Twoich danych osobowych przez TVREGIONALNA24.pl?
TVREGIONALNA24.pl przetwarza Twoje dane osobowe, aby umożliwić korzystanie z serwisów prowadzonych przez TVREGIONALNA24.pl, czyli (TvMalbork.pl, TvSztum.pl, Żuławyimierzeja24.pl, Malborczyk.pl i inne) oraz dopasowywać wyświetlane treści i reklamy do Twoich zainteresowań, prowadzić pomiary jakości i skuteczności, ulepszać treści oraz usługi, informować Cię o treściach i usługach TVREGIONALNA24.pl, udostępniać w serwisach przestrzeń reklamową, prowadzić działania marketingu bezpośredniego, zapewniać bezpieczeństwo przetwarzania informacji, zarządzać systemami teleinformatycznymi oraz ochroną lub dochodzeniem roszczeń [dowiedz się więcej].
Podstawą przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes TVREGIONALNA24.pl Obejmuje on ulepszanie usług, zapewnienie ich najlepszej jakości oraz informowanie o nich Użytkowników. Wyświetlanie w serwisach reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań, dzięki zautomatyzowanemu porównaniu Twoich zainteresowań i preferencji z modelowymi zainteresowaniami i preferencjami użytkowników internetu (profilowanie), umożliwia natomiast pokrycie kosztów usług dostarczanych nieodpłatnie [dowiedz się więcej].
W niektórych naszych serwisach podstawą przetwarzania danych osobowych może być zgoda, o czym zawsze zostaniesz poinformowany. Możesz zarządzać swoją zgodą, w tym ją cofnąć [dowiedz się więcej].
Nasi Partnerzy, jako odrębni administratorzy danych osobowych, przetwarzają Twoje dane osobowe na podstawie ich prawnie uzasadnionego interesu lub zgody.
Niektórzy z naszych Partnerów mogą również przetwarzać Twoje w taki sposób, aby wyświetlić Ci treści lub reklamy dopasowane do Twoich zainteresowań,
dzięki zautomatyzowanemu porównaniu Twoich zainteresowań i preferencji z modelowymi zainteresowaniami i preferencjami użytkowników internetu (profilowanie).
Możesz zarządzać swoją zgodą, w tym ją cofnąć [dowiedz się więcej].
Potwierdzając zapoznanie się z niniejszą informacją, poprzez kliknięcie na „Akceptuję, przejdź do serwisu” jednocześnie zgadzasz się na to, aby Twoje dane osobowe były przetwarzane w taki sposób jak tu zostało opisane. Podanie danych osobowych jest dobrowolne.
Jakie masz uprawnienia wobec TVREGIONALNA24.pl w zakresie przetwarzanych danych?
Możesz żądać od TVREGIONALNA24.pl: dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia, przenoszenia, a w niektórych przypadkach do ograniczenia przetwarzania oraz niepodlegania
zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także masz prawo wyrazić sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, wtedy, gdy dane osobowe przetwarzane
są na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora [dowiedz się więcej].
Masz prawo wnieść skargę dotyczącą przetwarzania Twoich danych osobowych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Komu TVREGIONALNA24.pl udostępnia Twoje dane osobowe?
TVREGIONALNA24.pl, co do zasady nie udostępnia osobom trzecim Twoich danych osobowych, za wyjątkiem sytuacji, w których TVREGIONALNA24.pl posiada ku temu podstawę prawną,
w tym na żądanie podmiotów uprawnionych, lub kiedy jest to niezbędne do wykonania usług oferowanych przez TVREGIONALNA24.pl, np. przedsiębiorcom zapewniającym hosting naszych serwisów.
Jak długo TVREGIONALNA24.pl przechowuje Twoje dane osobowe?
TVREGIONALNA24.pl przechowuje dane osobowe Użytkowników jedynie przez czas, jaki jest niezbędny dla zrealizowania celów, dla których dane zostały zebrane oraz pod warunkiem
zachowania aktualności jednej z opisanych powyżej podstaw prawnych, bądź, gdy pojawiła się nowa podstawa, np. przepis prawa lub konieczność realizacji roszczeń w postępowaniu sądowym.
Z kim możesz się skontaktować, aby uzyskać więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych przez TVREGIONALNA24.pl?
Jeśli masz pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych w serwisach prowadzonych przez TVREGIONALNA24.pl albo chciałbyś zgłosić zagadnienie związane z przetwarzaniem
danych osobowych przez TVREGIONALNA24.pl, możesz się skontaktować z redakcją TVREGIONALNA24.pl, wykorzystując dane kontaktowe: biuro@tvregionalna24.pl
Jeśli jesteś naszym zarejestrowanym użytkownikiem serwisów TVREGIONALNA24.pl, informacje na temat ochrony Twoich danych osobowych znajdują się tutaj.
mi przyszło ponad 1600 zł, gdzie zawsze płaciłem ok 200 zł. Napisałem reklamację to opuścili prawie 200 zł że niby korekta i myślą żę zapłacę tyle kasy heh. Pytam za co? Bo mahihułany (a na co to komu) w piwnicy 24 h na dobę nie doświetlam.
Nie dość, że mają opóźnienia w wystawianiu faktur to jeszcze naliczają kary za ich nieterminowe płacenie. Mimo, że fakturę wystawiają po terminie płatności. Ciekawe co na to urząd skarbowy bo małe firmy za niewystawienie dokumentu zapłaty od razu płacą kary.
Dostałam właśnie rachunek do zapłacenia za okres rozliczeniowy październik/listopad który już wcześniej przyszedł w grudniu i został od razu opłacony. Na tym rachunku co teraz dostałam nie ma nawet napisanego zużycia energii i wygląda to tak jakby się spóźnili z tą fakturą. Co najlepsze kwota jest mniejsza od poprzedniej o 70zł. ;) Jutro rano będę się kontaktować z Energą bo to drugi raz jak próbują mnie oszukać. Za pierwszym razem dostałam rachunek na prawie 2tys złotych, co mnie baardzo zdziwiło, po rozmowie kwota spadła do 100zł. Lepiej czytać faktury bo próbują nieźle kantować.
Niestety nie są to pojedyncze przypadki. Proszę nie kłamać
To są PRYMITYWNE! "tłumaczenia" Energy! Jak ktoś nie daje rady,to go zwolnić! Z jakiej racji Obywatel,Klient,ma ponosić konsekwencje nieudolności Waszych pracowników? Jest was za dużo,za dużo zarabiacie i w ogóle nie dociera do Was,że większość osób,poprostu nie stać na opłacanie wysokich faktur! Kto TU JEST DLA KOGO ENERGO?
Otrzymywałem faktury na kwoty, za kw których jeszcze nie zużyłem. Licznik wskazywał na 250 kw, a faktura przychodziła na 310 kw zużytych, emaile prośby o wysłanie osoby na spisanie licznika bo ich system zdalnego naliczania ŹLE wskazuje. Po wyprostowaniu sytuacji pierwsza faktura ok następne nabite już dużo więcej niż faktycznie. W zeszłym roku tuż przed świętami faktura na 500 zł, gdzie wcześniej informowałem, że w mieszkaniu nikogo niema i naliczenia są za wysokie to i tak zrobili swoje i sczytywali zdalnie masakra żeby odzyskać pieniądze.
Już nie wspomnę o ofertach stałej stawki na 5 lat i kar za rezygnację czy sprzedaż mieszkania nawet gdzie w trakcie przedstawiania oferty nic takiego nie miało być, uważajcie na to bo ściemniają w ofertach
Witaj Kimo,
Przekaż nam prosimy w wiadomości prywatnej na naszym profilu FB (lub aplikacji facebookowej: https://www.facebook… swój numer klienta, dokładny adres oraz personalia osoby z którą zawarta jest umowa - zweryfikujemy i postaramy się pomóc i wyjaśnić sprawę.
Pozdrawiamy,
Zespół ENERGA w Kontakcie
K.... ich zaj..... obowiązkiem jest poinformowanie klineta o zmianach i jakich kolwiek przeszkodach masakra oszukuja ludzi i wmawiaja im nie prawde masakra tylko zarobek a nie obchodzi ich czlowiek !
Tak tak ponad pół roku wdrazaja nowy system . Mamy XXI wiek. Smiechu warte. Prad ogólnie potaniał a jakos nie widze na rachunku zeby było taniej zaraz wszystkie opłaty przesyłowe, handlowe, stałe, zmienne, ciekłe, lotne podwyższą
Od kiedy się pisze za płaty?
Energa co pół roku wdraża nowy system, ciepią na tym tylko klienci, bo kierownika czy dyrektora to nie obchodzi. Nic tam się nie załatwi - a infolinia to tylko strata nerwów bo tam niewiele pomogą.