Porządek obrad:
1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2. Przyjęcie protokołu z sesji: VIII z dnia 29 września 2025 r., IX z dnia 13 października 2025 r. i X z dnia 20 października 2025 r.
3. Odczytanie przez Radnego interpelacji i zapytań składanych na piśmie podczas sesji.
4. Przedstawienie informacji nt. „Funkcjonowania służby zdrowia w Powiecie Nowodworskim”.
5. Przedstawienie informacji o stanie realizacji zadań oświatowych w Powiecie Nowodworskim w roku szkolnym 2024/2025.
6. Przedstawienie sprawozdania z realizacji rocznego planu kontroli przeprowadzonych przez Komisję Rewizyjną za II półrocze 2025 r.
7. Rozpatrzenie projektów uchwał oraz podjęcie uchwał w sprawach:
7.1 emisji obligacji oraz zasad ich zbywania, nabywania i wykupu – przedstawia Pani Iwona Stokowska, Skarbnik Powiatu.
7.2 zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Powiatu Nowodworskiego na lata 2025 – 2040. – przedstawia Pani Iwona Stokowska, Skarbnik Powiatu.
7.3 zmiany budżetu Powiatu Nowodworskiego na 2025 rok. – przedstawia Pani Iwona Stokowska, Skarbnik Powiatu.
7.4 przyjęcia Powiatowego Programu Ochrony Zdrowia Psychicznego na lata 2025 - 2030. – przedstawia Pan Lubomir Głowacki, Wicestarosta Nowodworski.
7.5 uchwalenia „Rocznego programu współpracy Powiatu Nowodworskiego z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2026 rok” – przedstawia Pan Lubomir Głowacki, Wicestarosta Nowodworski.
7.6 określenia zasad udzielania dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru lub znajdującym się w gminnej ewidencji zabytków położonym na obszarze powiatu nowodworskiego. – przedstawia Pan Lubomir Głowacki, Wicestarosta Nowodworski.
7.7 wysokości opłat za usuwanie i parkowanie pojazdów. – przedstawia Pani Barbara Ogrodowska, Starosta Nowodworski.
7.8 wyrażenia zgody na bezprzetargowy najem pomieszczenia nr 2 o powierzchni 17,4 m2 w budynku Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Gdańskim przy ul. gen. Władysława Sikorskiego 23 na okres 3 lat na prowadzenie Punktu Obsługi Klientów Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Nowym Dworze Gdańskim – przedstawia Pani Barbara Ogrodowska, Starosta Nowodworski.
7.9 wyrażenia zgody na bezprzetargowe użyczenie pomieszczenia o powierzchni 11,77 m2 w budynku Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Gdańskim przy ul. gen. Władysława Sikorskiego 23 na okres 3 lat na prowadzenie pracowni bibliotecznej oraz gabinetu dyrektora Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Nowy Dwór Gdański. – przedstawia Pani Barbara Ogrodowska, Starosta Nowodworski.
7.10 zatwierdzenia planu kontroli Komisji Rewizyjnej na 2026 r. – przedstawia Pani Aleksandra Hofmann, Przewodnicząca Komisji Rewizyjnej.
7.11 wyboru członka Zarządu Powiatu w Nowym Dworze Gdańskim. – przedstawia Pani Barbara Ogrodowska, Starosta Nowodworski.
8. Informacja Starosty o działalności Zarządu Powiatu między sesjami.
9. Odczytanie przez Przewodniczącego Rady Powiatu interpelacji i zapytań Radnych złożonych między sesjami.
10. Wnioski i oświadczenia Radnych.
11. Zakończenie obrad.
Informacja: Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Gdańskim




Ula
Piękny Nowy Staw
Alan
Zajebioza
