Wydanie nr 329/2024, Niedziela 24.11.2024
imieniny: pokaż (13 imiona)Dobrosław, Pęcisław, Gerard, Emilia, Flora, Franciszek, Protazy, Jan, Biruta, Jaśmina, Felicjana, Felicjanna, Agnieszka
ReklamaKontakt
  • tvregionalna24.pl
  • tvmalbork.pl
  • tvsztum.pl
  • tvdzierzgon.pl

Nie dla wiatraków. Skarga na dyrektor bezzasadna. Wspólne posiedzenie komisji Rady Gminy Ostaszewo - 26.01.2016

Wspólne posiedzenie komisji stałych Rady Gminy Ostaszewo zdominowały 2 punkty z porządku obrad. Radni na posiedzeniu komisji zdecydowali, że skarga na dyrektor szkoły jest bezzasadna. Skargę taką złożyła rodzina uczennicy szkoły w Ostaszewie. Nie będzie też budowy farmy wiatrowej w rejonie miejscowości Gniazdowo. W posiedzeniu uczestniczyli mieszkańcy oraz przedstawiciele firmy zainteresowanej budową farmy wiatrowej. Na zwołaną na 4.02.2016 XIII Sesji Rady Gminy radni mają podjąć uchwały w tym zakresie.

W sali widowiskowej Gminnego Domu Kultury i Sportu w Ostaszewie odbyło się wspólne posiedzenie komisji stałych Rady Gminy Ostaszewo. Porządek posiedzenia: 1. Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawie: 1) rozpatrzenia skargi, 2) przyjęcia planu dofinansowania form doskonalenia zawodowego nauczycieli na 2016 rok, 3) nadania nazw ulicom w miejscowości Ostaszewo, 4) ustalenia planu potrzeb w zakresie wykonywania prac społecznie użytecznych na 2016 rok, 5) przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla potrzeb lokalizacji farmy wiatrowej w rejonie miejscowości Gniazdowo. 2. Dyskusja na temat możliwości budowy farmy wiatrowej w rejonie miejscowości Gniazdowo (w obrębie geodezyjnym Gniazdowo, częściowo Jeziernik i Ostaszewo). 3. Zatwierdzenie planu pracy komisji. 4. Sprawy różne.

 

Edyta Kozakiewicz
Przejdź do komentarzy

 

 

 

 

 

 

 

Powiązane artykuły

Podziel się:
Oceń:
Tagi

Zobacz więcej z kategorii Ostaszewo


Komentarze (52)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe i naruszające regulamin będą usuwane.

 
xxx
xxx 28.02.2016, 17:57
Jakis ciekawski się obudzil na temat mejla pewno wojt będzie rozgrywal sprawę z nauczycielka do której pisal wlasnie mejla
ciekawski
ciekawski 27.02.2016, 13:43
No i dobrze tak być powinno! mnie bardzo zastanawia tylko mały , drobny wątek tej prostej wg mnie sprawy z panią dyrekrot( prostej , ponieważ pan wójt powinien to załatwić jednym pismem juz dawno) , a mianowicie skąd pan radny Przedcieczyński wszedł w posiadanie @ od rodzica do nauczycielki? jakie prawo pozwala na przekazywanie poufnych wiadomości radnym ,czyli obcym osobom i odczytywanie ich publicznie po trzech latach? najpierw pani nauczycielka udostępnia rodzicom swój adres @ , zachęca do korespondowania drogą @ pisania swoich uwag , innych informacjii poufnych , a potem je upublicznia! mam pytanie do tej pani. do kogo jeszcze rozsyła pani korespondencję z rodzicami? czy nie obowiazuje państwa nauczycieli ochrona danych osobowych? już nie mówię o etyce zawodu( tej nauczycielce tego właśnie brak). Jest to dla mnie, rodzica ,sytuacja nie do zaakceptowania.. uważam ,że pan wójt powinien wyciągnać wobec tej osoby konsekwencje i to natychmiast. Ta pani na pewno nie buduje dobrej atmosfery pomiędzy rodzicami a szkołą! to własnie jest chore !
Rodzic II
Rodzic II 21.02.2016, 20:52
Witam wszystkich którzy jeszcze mają cierpliwość i śledzą wątek. Mam drobny, aczkolwiek ważny komunikat: Od kiedy pani R jest na zwolnieniu a stery w szkole objęła pani Z sprawy ruszyły do przodu. Pani vice ruszyła z miejsca wszystko to co powinno być zrobione w poprzednich latach. Mianowicie najpilniejsza sprawa łazienek w szkole w NC został zrobiony wstępny kosztorys, już w najbliższym czasie pani logopeda będzie przyjmować w NC, sprawa przyszkolnego placu zabaw jest na etapie wybierania wykonawcy! Rodzice z dwóch klas w szkole w Nowej Cerkwi odmalowali w czynie społecznym klasy. Ciekawostką jest że od pani dyrektor ( mimo dwukrotnie ponawianej prośby , przed świętami) nie można było uzyskać farby, natomiast pani Vice usłyszała prośbę i za dwa dni farba była zakupiona!!!! Cieszy zgodna współpraca przez DUŻE W z panią vicedyrektor. Na ostatnim zebraniu RR rozmowa była czystą przyjemnością i widać było kto szuka sposobów na rozwiązanie problemów!!!!!! Oby tak dalej.
pw
pw 13.02.2016, 14:16
Od jakiegoś czasu przyglądam się i powiem krótko. Ludzie niby tacy dorośli tacy mądrzy, a ch*ja załatwić potrafią. rodzice starają się zrobić i załatwić sprawę w sposób po prostu aby pomóc. A wy k*rwa tylko oczerniać potraficie. Kto liże dupe dyrektorce to niech liże, każdy ma swoje powody. A co do komentarza że, niby wymyśliła brawo! A może po prostu ktoś z tych tutaj wszystkich ludzi wie jaka prawda i boji się tego owego. Z dyrektorką nie da się załatwić sprawy po dobroci za każdym razem zabiera dupe pod wymówkami. Czemu po prostu, nikt się nie zajmie tymi skargami należycie. Wy tutaj wszyscy się narzucacie na siebie oczerniacie. Ciekawe czy bylibyście mądrzy w realiach wątpię. Tutaj chodzi nie tylko o dobro tych dziewczynek tylko o wszystkie dzieci. Tkwię w przekonaniu ze naprawde wiele rodziców nie zwraca uwagi na komentarze dzieci. Byście porozmawiali najlepiej z nimi i posluchali i przejrzeli na oczy jak naprawde się dzieje. Taka garstka dzieci powiedzialaby o wiele mądrzej niż wszyscy ci pseudo dorośli wielce wyuczeni i wgl. Papiery nie czynią z was nie wiadomo kogo a to ze starsi to tez Malo do tego co ma tutaj trzeba kierować się prawdziwym rozumem. Nikt nie musi trawic tych ludzi ale sprawę wypadałoby postawić w zdrowym rozsądku. A nie atakować czy jest ktos kto potrafi zachować trzeźwy umysl !?
pppp
pppp 22.02.2016, 20:09 (odpowiedź do pw)
Brawo rodzicu dwa taka prawda wszystko jest teraz ok pani wice dyrektor wspulpracuje tak jak powinno być , jak kto chce to potrafi znalesc rozwiązanie i wspulpracowac z rodzicami.rozmowa na radzie rodziców bylo na spokojnie i bylo bardzo milo z panią wice.jak będziemy z ta panią tylko pracować to zawsze znajdziemy jakies wyjście.aby tak dalej to wszystko będzie ok.
.
. 18.02.2016, 13:20 (odpowiedź do pw)
DOBRZE PRAWI!!!!!!!!!!!!!
pppp
pppp 21.02.2016, 11:56 (odpowiedź do .)
Pw brawo to jest cala prawda do niczego mamy radnych my jako rodzice mamy prawo bronić swoich dzieci a jak wiadomo dzieci tez maja swoje prawa a nie tylko dorośli nikt nie musi trawic rr bo to my jestesmy od tego aby pomagać nauczycielom rodzicom czy tez dzieciom .trzeba walczyć o dobro szkoły i ja rozwijać ja jako rodzic chciałbym żeby wszystko co się daje zrobić to żeby bylo jak plac zabaw czy tez logopeda aby te dzieci mogly się rozwijać tak jak zabrane zostały dzwonki po co to nasze dzieci nie są psami na łańcuchu tylko ludźmi a one muszą się wyszaleć to nie wiarygodne ze jedna taka miastowa a tyle popsula to nie miasto tylko wies myśli chyba ze w mieście ludzie są wolni a we wsi są jak psy my jako ludzie we wsi mamy większy szacunek do ludzi nisz ludzie miastowi nie obrażając wszystkich.my tez kiedys byliśmy dziecmi i nikt nas tak nie traktował jak pani dyrektor dzieci byly wolne i grzeczniejsze a teraz robi się z nas niewolników.
Kmicic
Kmicic 13.02.2016, 06:01
Reportaż dotyczy skargi rodziców (w tym przypadku państwa G.) Nawet pan przewodniczący cały czas strofował jednego z radnych i za wszelką cenę usiłował mu przerywać utrzymując, że sprawa dotyczy właśnie tej skargi. Jeżeli chodzi Ci jednak "Rodzicu II" o "nieskupianiu się na tym temacie tylko na innych sprawach szkoły" to proszę bardzo.
Zacznę może od przeprosin za to, że mam inne zdanie na ten temat niż TY. Ja mógłbym napisać to samo, że "ja o niebie, a ten o chlebie", ale po co? Ja nie chcę Ciebie i innych "nawracać". Wypowiedziałem tylko swoje zdanie na temat tej skargi. Kto "błądzi"? Wcale nie jest to takie jednoznaczne :)
Nie będę się rozpisywał, aby nie być nudnym, więc chcąc wyrazić swoje zdanie na ten "prawdziwy aspekt sprawy" odsyłam do komentarza "obserwatora". Dokładnie uważałem i nadal uważam, że tak właśnie jest. Sam bym tego lepiej nie ujął.
Pozdrawiam Wszystkich i życzę bezproblemowego oraz bezstresowego bytowania w naszym "gminnym kolektywie".

Rodzic II
Rodzic II 12.02.2016, 13:10
Wiem że nic nie muszę i cieszę się ty (kmicicu) też wiesz. Widzę że pseudonim zobowiązuje. Naprawdę nie muszę ale chcę Tobie i Tobie podobnym wytłumaczyć że wasze myślenie jest błędne. Nie wnikam skąd u Ciebie taki pseudonim, czy to przypadek, czy może Jesteś fanem chorążego orszańskiego, ale widzę tu pewną analogię w logice! "Muszę'' jeszcze raz stwierdzić że twoja logika jest błędna i tak jak w powieści błądzisz Kmicicu mimo twoich dobrych intencji! Mam nadzieję że jakaś Oleńka otworzy twe oczy i zawrócisz z tej drogi myślowej. Nie wspominajmy już tego dziecka, skupmy się na innych sprawach szkoły!
Kmicic
Kmicic 11.02.2016, 21:01
Kochany "Rodzicu II"...
Przede wszystkim nie musisz nic "Kmicicom i innym Obserwatorom przypominać". Uwierz, że jesteś wolnym człowiekiem i nic nie musisz. Ogólnie dziękuję, że napisałeś/łaś ten komentarz. Potwierdzasz tylko niestety moje obawy, że sprawa tego biednego dziecka, posłużyła do "gry w wojence". Normalnie nikt tego lepiej nie ujął niż TY. Nie trzeba tego nawet komentować. Moje gratulacje. Poświęciliście co niektórzy cudze dziecko do załatwienia jak to ująłeś/łaś "sprawy zarządzania szkołą". Czy poświęciłbyś/łaś swoje?
Rodzic II
Rodzic II 12.02.2016, 18:25 (odpowiedź do Kmicic)
Ja o chlebie a ten o niebie.(bez urazy)
Rodzic II
Rodzic II 10.02.2016, 21:35
Proszę państwa i znowu muszę przypomnieć wszystkim Kmicicom, Obserwatorom i innym piszącym że sprawa zarządzania szkołą nie opiera się tylko na skardze rodziców! Proszę nie stawiać zakładów na to czy pani Dyrektor będzie zwolniona czy może jednak nie! Ludzie tu nie chodzi nawet o politykę ani tym bardziej o wojenkę między obozami politycznymi naszej gminy! Główny problem to przyszłość naszych dzieci! Sprowadzanie problemu zarządzania szkołą do skargi jednej czy innej nie ukazuje prawdziwych intencji jednej czy drugiej strony. Wszyscy widzą tylko skargę państwa G. a przecież to jest tylko jeden z problemów w tej szkole! Poprzez dyskusję o sprawie Martyny rozmywa nam się prawdziwy obraz pani R. Jeżeli chodzi o zacietrzewienie to wielu ma rację ale czy wszyscy wiedzą o :
1) Łazienki w szkole w Nowej Cerkwi nieremontowane od lat zagrażają życiu i zdrowiu korzystających ( luźne przepierzenia między sedesami mogą w każdej chwili zwalić się na głowę dziecka)
2) Brak placu zabaw dla klasy ,,zero" skutkuje tym że każde wyjście na huśtawki tych dzieci to wyprawa 3 lub 4 godzinna ( nie wspomnę o tym że do takiej ilości dzieci potrzeba co najmniej troje opiekunów)
3) zrezygnowanie ze świetlicy w szkole w NC skutkowało tym że wielu rodziców przeniosło dzieci do innych szkół
4) Opieka logopedy stała się luksusem na który stać tylko nielicznych a reszta dzieci niech kaleczy język
5) utworzenie zbyt licznej grupy klasy "0" to mi pachnie małą zemstą na pani K.
oraz wiele innych problemów w naszej szkole to jest właśnie obraz zarządzania! Problem rodziców Martyny G. czy może wcześniejszy Oliwii B. to są zdarzenia składowe i nie skupiajmy się tylko na tych dwóch ostatnich!
zosia
zosia 10.02.2016, 21:33
Moim skromnym zdaniem ja jako dziecko tych Państwa miałabym pretensje do rodziców, że w ten sposób nagłośnili problem.. Mama dziewczynki twierdzi, że dziecko ma nerwicę a czy mama zastanowiła się nad tym, że dziecko musi spotykać się z kolegami i koleżankami codziennie a oni nie zostawią tego bez komentarza a nawet cynicznych uwag i naśmiewania się czy też jak to młodzi ludzie do wymyślania to nowych historii. Myślę, że dziewczyna chciała za coś odegrać się na dyrektorce i całą historię wymyśliła a rodzicom należy się order za nagłośnienie sprawy i przysporzenie dziecku złośliwych komentarzy.
pppp
pppp 02.03.2016, 22:13 (odpowiedź do zosia)
Po pierwsze masz zle myśli Zosiu nikt sobie by nie wymyślal takich ważnych spraw .po drugie to są fakty bo każdy wie jak naprawde jest ale każdy to ukrywa.po drugie na pewno ogladalas sesje i wiesz jakie są skargi nie tylko tych tej dziewczynki.po drugie jako rodzic tej szkoły wiem ze te dziecko ma dobre stosunki z koleżankami i wszystkimi tej szkoły.jest bardzo fajna dziewczynka bo ja znam i moje dzieci.trzeba walczyć o nasze dzieci a nie olewac sobie wszystko.chyba nie oglądasz telewizji co dyrektorzy robią z nauczycielami nie mówiąc o dzieciach i rodzicach.każdy wie co się dzieje ale nie możemy sobie wejść na Glowy bo co by bylo dalej w naszych miejscowościach.
Kmicic
Kmicic 10.02.2016, 09:56
Mimo, iż dochodziły do mnie plotki typu: "Chcą wywalić dyrektorkę" to nie miałem jeszcze wyrobionego w tej sprawie zdania. Z uwagą wysłuchałem i obejrzałem dwie pierwsze części reportażu dotyczącego skargi rodziców. Zacietrzewienie niektórych ludzi napawa mnie nie tylko zdumieniem, ale i przerażeniem. Uważam, że występujący tam rodzice powinni załatwić tą sprawę z dyrektorką i sprawa ta nie powinna wypłynąć poza jej gabinet. Gdzie u nich rozum? Tak postępuje rodzic dla którego największą wartością jest dobro dziecka? Państwo Ci dając sobą manipulować, nawet nie zdają sobie sprawy, jak wielką krzywdę wyrządzają swojemu dziecku! Zacietrzewienie zaćmiło nawet rozwagę mamy, bo zapomniała, że kamera ją filmuje i zachowywała się skandalicznie. Dlatego nie wierzę w dobrą wolę i szczere intencje co do wyjaśnienia sprawy z dyrektorką. "Współpraca Rady Rodziców z dyrektorką"? Nie rozśmieszajcie mnie bo zajadów dostanę. Po wypowiedziach rodziców i jednego pana bodajże z Jeziernika, nie wierzę w żadną chęć dialogu i współpracy. To był jeszcze jeden pretekst do udowadniania, "jaka to dyrektorka jest zła i że skoro nie jest z Ostaszewa, no to won!". Uważam że dziecko tych państwa zostało w perfidny sposób wykorzystane do "rozgrywek", a głupota tych rodziców polega na tym, że na to pozwolili. Nie żal mi tych rodziców, tylko szkoda mi tego dziecka. Osoby, które za tym stoją i z tego korzystają to Ci, których utrzymuje przy życiu tylko pisanie anonimów i załatwianie jakichś prywatnych zadr. Uprawiają oni pseudo politykę na bazie szkoły, bo nigdzie indziej nie mogą, a potrzebują tego jak tlenu! Co do wójta, to niestety też słyszałem o bardzo wysokim zaangażowaniu w sprawę "wywalania dyrektorki" i to jeszcze jak wójtem nie był. To co robi teraz... to mi też wygląda na "spełnianie wyborczych obietnic". Wójt powinien takie sprawy łagodzić, a nie jeszcze rozjątrzać! Pan wójt "włazi z buciorami" w sprawy o których nie ma zielonego pojęcia. Robi przy tym błędy, z których nie wyciąga żadnych wniosków, a co najgorsze, uważa że ma zawsze rację. Jak został wójtem, to tego samego dnia zstąpił na niego duch i obdarzył wiedzą o oświacie, nauczaniu i wychowaniu. Stał się ekspertem od pedagogiki i nauczania. Po co mu ten "zespół"? On sam wie najlepiej jak uczyć i wychowywać i to on wychowa i wykształci nasze dzieci. E-mail jaki odczytał publicznie do kamer, a skierowany był do jednej z pań nauczycielek, aż się prosi o pozew sądowy. Pan w ten sposób udowadnia swój brak kompetencji, a odczytując go publicznie i chełpiąc się tym zamiast wstydzić, potwierdza tylko swój kompletny brak profesjonalizmu!
"Nauczyciel czy dyrektor szkoły nie ma prawa rozmawiać z dzieckiem, chyba, że w obecności rodzica?!!!" Większej bzdury nie słyszałem. Ludzie ogarnijcie się :). Ktoś wcześniej niżej napisał. "Wszyscy jesteśmy magistrami, profesorami, doktorami... oprócz nauczycieli i my wiemy wszystko najlepiej"... heh
pppp
pppp 12.02.2016, 15:09 (odpowiedź do Kmicic)
P dyrektor nie da się nic załatwić tyle byla na spotkaniach rady rodziców i nic a ty jak byś znal dobrze rodziców to byś tak ich nie obrażam
JAM
JAM 09.02.2016, 22:13
Oj zle myślisz zdenerwowany radni maja mieć wyborców zdanie a nie swoje P RZEWODNICZACY NIC NIE UGRAL W GLOSOWANIACH PEWNO SIE ZDENERWOWAL HA HA
wieśniaczka
wieśniaczka 07.02.2016, 19:11
Czy ktoś w końcu zrobi porządek na królewskim dworze..???w
kulisy królewskiego dworu c.d.
kulisy królewskiego dworu c.d. 07.02.2016, 15:54
Autorka owej przypowieści , bo trudno nazwać inaczej owy gatunek literacki
w galopie twórczego uniesienia zapomniała o innych szarych eminencjach swego dworu.Mogą się poczuć opuszczeni i zapomnieni.
A o to:
Podskarbina , która umowę z królową podpisała jednak na dworze królewskim rzadko kiedy bywała....ostatnio chyba 13 -stki źle policzyła i cała dworska ,,ELYTA,, się zasmuciła.
Najważniejsza, jednak jest na dworze polatyna (comes palatinus) pani C.w wąskich kręgach ,,ostrą sznytą" zwana . Swej prawomocnie wybranej królowej interesów pilnuje , w sprawach publicznych ją dopinguje i do pisania pism w obronie królowej stale nawołuje. W imieniu królowej sądy sprawuje ( co, komu i ile?)
a w zamian za to na konto sypią się premije.
Spiżarna W. po cichu podskarbinie i polatynie wtóruje , bo za męża do pracy wciąż chodzi i sali gimnastycznej wieczorami pilnuje.
Ciwur , tudzież poseł lokalny Pe w obronie krolowej stawać wciąż chce . Zagaja obrady sejmiku wiejskiego . Pism od samej królowej czyta bez liku...i bez ładu i bez składu. Nie nauczył się czytać nasz ciworek mały , bo tam gdzie chodził do szkoły psy ....... szczekały!
Ja
Ja 05.02.2016, 12:18
Jeśli dobrze rozumiem sprawy te "bada" prokuratura tak wiec zastanawiam się czy ktoś w ogóle czytał Karte Nauczyciela...rozdział 10 "Odpowiedzialność dyscyplinarna" Art.83 1/1a
Zdenerwowany
Zdenerwowany 05.02.2016, 09:56
Nikt tutaj nie ma zdania własnego oprócz jednego pana przewodniczącego, jak dobrze powiedział on zawsze ma swoje zdanie czy to pani dyrektor, czy to nazwy ulic, czy straż czy wiatraki i po to właśnie się radnych wybiera żeby mieli swoje zdanie, i chcieli rozmawiać a nie kłócić sie jak wieśniaki.
Pozdrawiam
fan
fan 05.02.2016, 17:53 (odpowiedź do Zdenerwowany)
to będzie następca obecnego wójta (jeżeli wystartuje to wygrana w cuglach)
dozorca
dozorca 04.02.2016, 21:15
po co zmieniać księgową . chodzą słuchy że od wrzesnia ksiegowa i kadrowa przechodzą pod skrzydła urzędu gminy . tam czeka na nie pieknie wyremontowany pokoik!
pozdrawiam
pozdrawiam 04.02.2016, 20:19
Wszyscy jesteście poj.bani!
Rodzic II
Rodzic II 04.02.2016, 21:26 (odpowiedź do pozdrawiam)
Może i poj...ani! Ale za to z jakiej bajki! fiu fiu.
NA WESOŁO
NA WESOŁO 04.02.2016, 19:29
OSZALAŁA Z ROZPACZY PANI R. !WSZYSCY WIEMY JAK TRUDNO SIĘ PANI POGODZIĆ Z FAKTEM , IŻ BARDZO SZYBKO CIEMNOTA ODKRYŁA PRAWDZIWY CEL PANI PRZYBYCIA DO OWEGO KRÓLESTWA WIEŚNIAKÓW. NIE UDAŁ SIĘ WCZEŚNIEJ, KROK PO KROKU, ZAPLANOWANY SCENARIUSZ WYCIĄGANIA KASY Z WIEJSKIEGO BUDŻETU. POD PRZYKRYWKĄ DOBRODZIEJSTW CZYNIONYCH DLA WIEŚNIAKÓW , STARANNIE PRZYGOTOWYWAŁA SIĘ WSZECH PANUJĄCA KRÓLOWA W CZASIE GODZIN PRACY DO INNYCH GOŚCINNYCH WYSTĘPÓW. A POTRAFIŁA TEŻ PROWADZIĆ DOBROTLIWE LEKCJE Z DZIECKIEM NIEPEŁNOSPRAWNYM , WMAWIAJĄC MU ,ŻE PRZYJMUJE GOŚCI , ODBIERA NAGŁE, PILNE TELEFONY ...DLA DOBRA DZIECKA....ŻEBY JE ,JAK TO NAZWAŁA PIĘKNIE, ,,USPOŁECZNIĆ''!!!
I CO? NIEDŁUGO TO TRWAŁO , BO ZEBRAŁA SIĘ CIEMNOTA , WYWĘSZYŁA JAK SPRAWY MAJĄ SIĘ NAPRAWDĘ I POWIEDZIAŁA ......DOŚĆ! I PRZYKRO SIĘ ZROBIŁO KRÓLOWEJ, ŻE ŹRÓDEŁKO JUŻ WYSYCHA , ŻE SKOŃCZY SIĘ ELDORADO! PRZYBYWAM NA DWÓR KIEDY SIĘ WYŚPIĘ A WYJEŻDŻAM KIEDY MAM NA TO OCHOTĘ ... BO W KOŃCU JA TU RZĄDZĘ I CIEMNOCIE NIC DO TEGO..... JAK TO W BAJKACH ZWYKLE BYWA ...WRÓCIŁA KRÓLOWA. Z PODKULONYM OGONEM SKĄD PRZYBYŁ A I STRASZNA BAJKA Z JEJ UDZIAŁEM NA ZAWSZE SIĘ SKOŃCZYŁA!!!
obserwator
obserwator 03.02.2016, 22:46
Szanowni Państwo, oto właśnie rozgrywa się dramat (wśród niektórych uchodzący za farsę) w kilku aktach pod tytułem "Przewrót pałacowy na szkolnym parkiecie". Wśród osób dramatu znajdziemy:
- szarą eminencję, która trzyma nad szkołą "pieczę", czyli pan Ch., po wyborach głośno wśród swoich ludzi głosił, że trzeba JĄ zwolnić, a teraz z szelmowskim uśmieszkiem stoi z boku i przygląda się nagonce, którą sam rozpoczął;
- prawowicie wybrana królowa, pani R., która otoczona przez sforę szarej eminencji, jako nie należąca do "bandy podwórkowej mojej", szuka wsparcia wśród przeciwników pana Ch.;
- obalona królowa, pani Sz., która pała chęcią zemsty za zniewagę zrzucenia z tronu i odcięcia od krainy mlekiem i miodem płynącej, gabinetem zwanej, gdzie wygodnie żyło się jak we własnym folwarku,
- pierwsza dama dworu obalonej królowej, pani W., która do tej pory nie może pogodzić się, że nie jest już tak blisko tronu;
- nadworny kaznodzieja, pan N., który głośno nawołuje do obalenia obecnej królowej w imię Boga i prawdy, choć razem z żoną stanowią żywcem wycięty portret z "Dewotki" Krasickiego;
- nadworny trefniś, pan Dz., który swym rechotem zachęca sforę, do coraz śmielszych ataków na ofiarę;
- usłużny giermek, pan G., który nie bacząc na szkody własnemu dziecku wyrządzone, za judaszowe dukaty sprzedaje się obalonej królowej;
- zaufana zausznica, która zza swego biurka pilnie baczy, kto spotyka się z prawowitą królową, donosząc o tym wyżej wymienionym;
- Głoszący Słowo Boże, za którego cichym przyzwoleniem cały dramat się rozgrywa, zapominając, że powinien przypomnieć o przykazaniu "Będziesz miłował bliźniego swego", zamiast tego po korytarzach niesie się "Będziesz poniewierał bliźniego by zadowolić siebie samego".
- reszta gawiedzi, która z lubością zaciera ręce, radując się, że tak piękny spektakl mogą podziwiać.
I tak oto prezentuje się obraz "elyty" wiejskiej, której horyzonty myślowe wyznacza gazeta Fakt i Super Express. Nie są skłonni do refleksji, że oto ucząc dzieci i młodzież, że brak szacunku dla drugiego człowieka to brak szacunku do samego siebie; że ważniejsze od współpracy w celu osiągnięcia sukcesu jest zniszczenie!
Padają pretensje, że szkoła ma nadal słabe wyniki, co podobno jest winą pani R. A reszta grona nauczycielskiego co robi? To samo, co za rządów poprzedniczki - Ci którzy mają powołanie pracują z dziećmi by pokazać im, że wiedza to największy skarb, ci, którzy z powołaniem się rozminęli jedynie prowadzą lekcje. Bez wymiany kadry (którą na nieszczęście chroni Karta Nauczyciela) nic się nie zmieni i świadectwo ze szkoły w Ostaszewie nadal będzie powodem do wstydu.
Co do wciskania swoich na stanowiska, czy to prawda, że synowa sołtysa wybiera się na casting na księgową?
MGO
MGO 07.02.2016, 18:09 (odpowiedź do obserwator)
Obserwator przedstawiles to bardzo myślowo tylko wymienieni spoleczenstwu mydla oczy ale obluda
Rodzic II
Rodzic II 04.02.2016, 15:29 (odpowiedź do obserwator)
Kolego ( chociaż mam jakieś nieodparte wrażenie że jesteś koleżanką o rdzawych włosach), smutne jest twoje podejście do całej sprawy. Myślę że to co nazywasz farsą - 90% rodziców nazwała by tragedią. Trzeba być wypranym z wszelkich pozytywnych cech ludzkich żeby w Twój sposób podchodzić do problemu! Według Ciebie obsada tej ,, sztuki" tworzy farsę a ja powiem że szkoda że tak późno się dobrali! To co było tworzone do tej pory to była farsa z zarządzaniem i szkoda że zło ma jeszcze jakichkolwiek popleczników. To co zostało powyżej napisane jest tego potwierdzeniem.
Idol Nowej Cerkwi
Idol Nowej Cerkwi 02.02.2016, 12:43
I dobrze by było,aby w szkole była nauka,a nie plotki! Jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi....o Nową Cerkiew! Zawsze problem Nowej Cerkwi, odwieczny i nierozwiązany. Proponuję dokładniej przeanalizować to,kto tam pracuje i jakie ma aspiracje,a problem Nowej Cerkwi zniknie!
Łazienki,logopeda,świetlica oczywiście jest problemem ,ale z tym idzie się na sesje Rady Gminy i jako zaangażowany rodzic, który chce działać, żąda się od radnych poprawek do budżetu, ewentualnie umieszczenie w budżecie wszystkich tych spraw na kolejny rok! Tu potrzebne są pieniądze,pieniądze i jeszcze raz pieniądze! I niestety,panem tych pieniędzy,jak zresztą zawsze,jest Rada Gminy! To może warto Radę Gminy rozwiązać, idąc tym tokiem rozumowania!Połączenie klas? Proszę zapytać radnych,kto kazał oszczędzać!
Rodzic II
Rodzic II 02.02.2016, 16:12 (odpowiedź do Idol Nowej Cerkwi)
Idolu a Ty znowu mieszasz politykę z faktami. Sugerujesz że zmienić personel i zaraz zostanie naprawione wszystko co zostało spieprzone przez p. dyrektor ? No to widzę że jesteś wielkim fanem Harry"ego Pottera! Niestety twoja idolka jest tylko troszeczkę podobna do Hermiony (z koloru włosów) i niestety łazienki świetlica i logopeda to są jej zarządzenia! Były jeszcze dwie jej bolączki ( brak komputerów w szkole i oświetlenie sali sportowej w Ostaszewie) na szczęście dostała polecenie służbowe i z ostatniego zwrotu pieniędzy do gminy zostały te dwie inwestycje zrealizowane. Wiecie jaką radość teraz sprawia nauka na komputerach? Ja wiem bo usłyszałem to od mojego dziecka! I po tych słowach wiem że warto było walczyć (choć na razie zostały wymienione tylko komputery). Idolu nie politykuj w tej sprawie bo dla dzieci nic z tej polityki nie wynika! Dla dzieci jeszcze są potrzebne łazienki, logopeda i świetlica i to bez względu na osoby które pracują w Nowej Cerkwi! Jedyną zależnością w tej sprawie jest to KTO ZASIADA NA STOŁKU DYREKTORA ZESPOŁU SZKÓŁ. Poprzedni mój post podpisałem jako Rodzic, przepraszam że nie widziałem że już wcześniej ktoś się tak podpisał.
qwerty
qwerty 02.02.2016, 13:47 (odpowiedź do Idol Nowej Cerkwi)
Dlaczego całą winą obarczasz radę gminy? W zeszłym roku szkoła oddała do budżetu gminy około 100 tysięcy zł. Czy można było mądrze zagospodarować te pieniądze? Np. na remont łazienek, logopedę itp. To teraz sam sobie odpowiedz, kto odpowiada za taki stan rzeczy?
Rodzic
Rodzic 01.02.2016, 20:07
Proszę państwa, przykre jest że z nauki naszych dzieci robi się politykę! Jeszcze bardziej jeżeli ta polityka przeradza się w wojenkę między obozami politycznymi i wkracza na teren szkoły! Takie obozy toczą bitwy na słowa (czytaj: lecą wyzwiska) a ucierpią zawsze ci najmłodsi. Problemem w tej sprawie nie jest kto jest DYREKTOREM tylko jakim człowiekiem jest osoba na stanowisku Dyrektora. Dyrektor nie jest rozliczany za wygląd, promienny uśmiech i piękne słowa! Dyrektor jest rozliczany za swoje rozporządzenia! Dziwię się obrońcom pani dyr. że bronią swoim słowem zaległości w szkole w postaci: łazienek w szkole w Nowej Cerkwi które zagrażają życiu i zdrowiu naszych dzieci, brak świetlicy w tejże szkole przez co rodzice muszą przenosić dzieci do innych szkół, brak opieki logopedy (opieką jest objęte tylko 10 % ogółu uczniów)! Obecnie piastująca stanowisko Dyrektora udowodniła rodzicom jak reaguje na uwagi rodziców, dotyczące edukacji ( przykłady z łączeniem klasy "III" gimnazjum oraz "O" ) Takich problemów jest dużo dużo więcej. Natomiast największym problemem jest współpraca z nauczycielami, pracownikami szkoły i rodzicami uczniów! Do tej pani nic nie dociera, a sama uważa siebie za najlepszego dyrektora. Jeżeli są jakieś nierozwiązane problemy to jest to wina albo wójta albo innych ale nigdy nie jej. Nawet konkretne przykłady to są bzdury. Jestem rodzicem i zależy mi na dobrej edukacji mojego dziecka dlatego uważam że powinniśmy zaniechać jakiejkolwiek dyskusji a zacząć działać. Nie będę narzucał nikomu, co trzeba zrobić ale coś musi być zmienione żeby w szkole była nauka a nie POLITYKA!
xyz
xyz 01.02.2016, 18:10
no nie dwóch sie odzywa wycichowski i przecieczynski tyle ze ten drugi nie zawsze gada z sensem
desperat
desperat 01.02.2016, 17:08
prawdę mówiąc masz racje . w tej radzie NIKT SIE NIE ODZYWA. czy wybrane są tam same niemowy? cała rada do wymiany!!!
obSERwator
obSERwator 01.02.2016, 09:33
A dla pani radnej Orłowskiej za co medal? Chyba za to, że przez całą sesję się nie odezwała...
GOŚĆ
GOŚĆ 30.01.2016, 14:09
zastanawiam sie co jest powodem tego ,że pan Hetko tak bardzo broni dóbr pani Redlickiej? A otóż nie wszystkim wiadomo ,że córka pana Hetko od jakiegoś czasu stara się o posadę sekretarki w szkole. wŁOS JEŻY SIĘ NA GŁOWIE KIEDY SIE OGLĄDA TEN REPORTAŻ . DO KOGO MA SIĘ ZWRÓCIĆ PROSTY OBYWATEL NA DZIAŁANIA URZĘDNIKA PAŃSTWOWEGO JAK NIE DO RADY GMINY? PANIE PRZEWODNICZĄCY MEDAL DLA PANA I PANI RADNEJ ORŁOWSKIEJ ZA ZNAJOMOŚĆ PRAWA! POZOSTAŁYCH ODSYŁAM DO KONSTYTUCJI PRAW CZŁOWIEKA. RODZICE NIE PODDAWAJCIE SIĘ!!
Rodzic
Rodzic 30.01.2016, 13:53
Moim zdaniem, najwieksza odpowiedzialność spoczywa na nas, rodzicach. To my powinnismy byc wzorem do naśladowania. To na nas spoczywa główny ciężar wychowywania dzieci. Jesli my nie nauczymy dzieci, ze nalezy szanować innych ludzi, nie oczekujmy ze nas beda szanować. Mnie rodzice tak wychowali, ze nauczyciela zawsze trzeba szanować. Tymczasem my sami często podważamy ten autorytet. Jaki to wzór dla dziecka?
ten
ten 30.01.2016, 08:20
Za to Ty podchodzisz do swoich dzieci z pełnym szacunkiem ucząc ich kim jest dyrektor! Nie powtórzę tego! Twój pusty mózg zapomniał , że dyrektor-nauczyciel jest pedagogiem! Twoje myślenie sprowadza się do absurdu,że np.wystawianie ocen ze sprawowania musi być konsultowane z rodzicem czy też wystawiane w obecności rodzica! A może też oceny z przedmiotów należy ustalać z rodzicem?
Co? Pewnie brakuje imprezek w szkole? A może szykujesz się na stołek po dyrekcji.?Tą szkołę poprowadzić może tylko idiota-samobójca! Nikt,kto normalny,nie powinien się za to brać! W tej gminie każdy jest dyrektorem! Dyskutuje,poucza,lży tylko swoich dzieci nie pilnuje,bo uważa,że to obowiązek nauczyciela! Każdy jest magistrem od wszystkiego i....dlatego pewnie na długo będzie to wiocha intelektualnie i pewnie nie tylko, zabita dechami.
hxu,d
hxu,d 29.01.2016, 21:45
tragedia. od kiedy to dyrektorka szkoły powinna prowadzić rozmowy z uczniem bez obecnosci psychologa, pedagoga a przede wszystkim rodziców. Jakby dotyczyło to mojego dziecka sam wymierzył bym sprawiedliwość. trzeba być ostatnim rudym śmieciem żeby tak podchodzić do swoich uczniów.
.
. 29.01.2016, 08:59
Masz rację, zabrakło empatii, wrażliwości i wyobraźni.
Gość
Gość 29.01.2016, 07:16
Nie odpowiedziałś czy etycznie. Dobry prawnik jest jak lekarz i tzyma zasadę-po pierwsze nie szkodzić. Czy do Ciebie wreszcie dotrze,że nie interesuje mnie spektakl personalny tylko dziecko!
gzyms
gzyms 28.01.2016, 21:49
Panie Hetko, Panie Przedcieczyński. Redlicka dała wam na komisję tekst do odczytania a wy się nie przygotowaliście i dukaliście jak ostatnie bęcwały. Za takie błędy pani redlicka wymierzy wam karę osobiście, 10 klapsów na gołą pupę (pewnie na to czekacie). Kara nastąpi jak zawsze u państwa Hetków (wjazd od podwórka) jak zawsze.
ss
ss 28.01.2016, 21:39
tak zgodnie z prawem
Gość
Gość 28.01.2016, 20:19
I pewnie ten rzecznik kazał cały proces rozwiązywania problemu nagrać i wrzucić do internetu.
Jasne! Pewnie, zgodnie z prawem! Pytanie czy etycznie?!
Mam nadzieję,że dziecko w szkole i poza szkołą jest pod szczególną opieką,bo przecież wszyscy działali zgodnie z prawem!
.
. 28.01.2016, 19:47
Jakbyś wysłuchał uważnie całego nagrania to byś usłyszał, że do Rzecznika Praw Dziecka też została skierowana ta sama skarga. Rzecznik przesłał ją radzie gminy jako organowi właściwemu do jej rozpatrzenia.
Gość
Gość 28.01.2016, 17:58
Nie interesuje mnie to,co rada może,co jest jawne itp. Proszę wysilić nieco swój umysł i przemyśleć czy oby wszystko należy publikować w internecie?! Trzeba być całkowicie pozbawionym wyobraźni,żeby nie myśleć o skutkach! Ciekawe co na taki stan rzeczy powiedziałby Rzecznik Praw Dziecka?
.
. 28.01.2016, 16:11
Po pierwsze: przewodniczący zapytał rodziców, czy jest szansa na pojednawcze załatwienie sprawy. Usłyszał, ze nie ma. Odczytanie skargi nastąpiło na wyraźne żądanie rodziców. Przewodniczący chciał tego uniknąć, wlasnie ze względu na intymne kwestie poruszone w skardze. Po drugie: to z przepisów wynika, ze rada gminy jest organem właściwym do rozpatrywania skarg na kierowników jednostek organizacyjnych gminy, nie sąd. Po trzecie: działalność organów gminy jest jawna
Gość
Gość 28.01.2016, 13:26
Przewodniczący-prawnik,a nie wie,że nawet najzgrabniej napisana skarga i uzyskanie zgody rodziców na jej odczytanie,zawierająca w swojej treści sugestię z życia intymnego dziecka,staje się hejtem wymierzonym w to właśnie dziecko,jeżeli jest publikowane w internecie! Tylko kogo to z uczestników tegoż zgromadzenia obchodzi,skoro zarówno dziecko,jak i rodzice stają się instrumentem do realizacji jakichś prymitywnych działań skierowanych na zmiany personalne! To swoisty precedens,żeby posługiwać się dzieckiem w realizacji swoich celów!Ciekawe,jak zachowajá się Ci wszyscy pseudo zatroskani radni i temu podobni,jeżeli na skutek publikacji takich nagrań,dzieciak będzie narażony na szykany albo przyjdzie mu coś do głowy?!Proszę pamiętać,że świadome narażenie dziecka na doswiadczenier kzywd,zarówno ze strony rodziców,jak i osób trzecich podlega karze! To sprawa dla sądu a nie rady gminy!Publikacja tego posiedzenia w internecie jest skandalem!
pa pa
pa pa 28.01.2016, 11:16
Cztery lata temu nasza szkoła była na ostatnim miejscu w woj;Pomorskim jeśli chodzi o naukę i były wójt podjął kroki o zwolnieniu (byłej pani dyrektor ) co nastąpiło co ja uważam za słuszne.Powołano nowego dyrektora szkoły minęły kolejne lata a nasza szkoła nadal jest na ostatnim miejscu.I tutaj zwracam się do pana Andrzeja tak pan broni pani dyrektor chodzi pan do wójta i grozi pan że jeśli wójt zmniejszy wynagrodzenie pani dyrektor to pan zrobi wszystko aby wójta odwołać a ja tylko przypomnę że wynagrodzenie było w wysokości ok 10tys zł.A takiej sumy to nawet wójt nie zarabia a obejmuje stanowisko znacznie wyrze nisz pani dyrektor powstaje pytanie kto tyle dał tego wynagrodzenia wiadomo kto były wójt za co???????????a jeśli chodzi o te słowa co pani dyrektor powiedziała w ostatnim czasie to przynajmniej powinna zostać zawieszona z funkcji dyrektora do czasu wyjaśnienia sprawy.
3333
3333 27.01.2016, 21:56
Biała skoda się rozgadała i w dodatku bez składu i ładu