I. Nazwa i adres jednostki :
Urząd Gminy w Sztutowie
Ul. Gdańska 55
82-110 Sztutowo
II. Określenie stanowiska; stanowisko urzędnicze
Nazwa stanowiska: stanowisko do spraw komunikacji społecznej
Wymiar czasu pracy – 1/1 etat
Planowany termin zatrudnienia – 01 kwietnia 2022 rok
Zatrudnienie na okres - 2 lat z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony ( stały)
Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych: w miesiącu lutym 2022 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Sztutowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych wynosił poniżej 6%.
III. Niezbędne wymagania od kandydatów:
1. Obywatelstwo polskie.
2. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
3. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
4. Nieposzlakowana opinia.
5. Wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe - turystyka, administracja, marketing i zarządzanie, dziennikarstwo.
6. Umiejętność obsługi komputerowych programów graficznych.
7. Umiejętność zarządzania stroną internetową.
8. Umiejętność wykonywania dokumentacji fotograficznej z imprez i wydarzeń oraz ich katalogowanie.
9.Znajomość przepisów prawa: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie, ustawy o sporcie, ustawy o usługach hotelarskich oraz usługach pilotów wycieczek i przewodników turystycznych, ustawy Kodeks Cywilny, ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego, ustawy prawo prasowe.
10. Znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego i procedur administracyjnych (KPA).
11. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku.
V. Wymagania dodatkowe:
1. Preferowane doświadczenie: praca w jednostkach samorządu terytorialnego na podobnym stanowisku.
2. Umiejętność pracy w zespole, determinacja w realizacji celów, łatwość nawiązywania kontaktów, zaangażowanie, umiejętność radzenia sobie ze stresem, kreatywność, dobra organizacja pracy, efektywność i szybkość realizacji powierzonych zadań, dyspozycyjność.
3. Znajomość podstawowych technik Public Relations.
4. Zainteresowanie zagadnieniami związanymi z kulturą, życiem społecznym, gospodarczym i politycznym.
5. Pisemna swoboda wypowiedzi.
6. Umiejętności tworzenia, redagowania, korekty i prezentowania komunikatów tekstowych.
7. Umiejętność przygotowywania biuletynu informacyjnego.
VI. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku .
1.Nadzorowanie prawidłowego wykorzystania środków budżetowych oraz uchwał w zakresie kultury, sportu i turystyki i promocji.
2. Współpraca z organizacjami pozarządowymi w zakresie kultury, oświaty sportu i ekologii.
3. Czuwanie nad prawidłową realizacją uchwał w działaniu kultury, sportu, turystyki i promocji.
4. Opracowywanie okresowych zbiorczych analiz i danych statystycznych na potrzeby GUS.
5. Inicjowanie, organizowanie i koordynowanie działalności związanej z upowszechnianiem kultury i sztuki, kultury fizycznej, turystyki i promocji.
6. Organizowanie imprez kulturalnych, uroczystości, obchodów.
7. Planowanie oraz realizacja zadań z zakresu promocji gminy, a w szczególności :
a) wydawanie folderów i innych wydawnictw,
b) przygotowywanie materiałów i udział w tragach turystycznych i wystawach gospodarczych,
8. Prowadzenie spraw z zakresu turystyki, a w szczególności:
a) prowadzenia i organizacji kąpielisk morskich oraz miejsc wykorzystywanych do kąpieli w Gminie Sztutowo,
b) ewidencji obiektów w których świadczone są usługi wynajmu kwater,
c) opłat przystaniowych i pasażerskich,
d) zapewnienia bezpieczeństwa mieszkańcom gminy i osobom przebywającym czasowo na terenie gminy,
e) organizacji informacji turystycznej,
f) wspierania działalności w zakresie kultury,
9. Prowadzenie spraw z zakresu sportu.
10. Współpraca z pracownikami świetlic gminnych w zakresie promocji i organizacji imprez okolicznościowych.
11. Prowadzenie spraw z zakresu ochrony zdrowia – realizacja programów, prowadzenie dokumentacji, statystyki, nadzór nad ośrodkami zdrowia działającymi na terenie Gminy Sztutowo.
12. Bieżąca aktualizacja informacji o gminie na stronie internetowej.
13. Prowadzenie spraw w zakresie wydawania Biuletynu Informacyjnego Gminy Sztutowo.
14. Prowadzenie spraw związanych z obchodami Dnia Rybaka oraz innymi imprezami i uroczystościami organizowanymi przez gminę.
15. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej związków i organizacji, których Gmina Sztutowo jest członkiem.
16. Prowadzenie spraw związanych z techniczną obsługą zebrań wiejskich w Grochowie Pierwszym oraz współpraca w tym zakresie z sołtysem wsi.
17. Poświadczanie za zgodność z oryginałem kopi dokumentów przedłożonych przez strony na potrzeby prowadzonych postępowań.
18. Realizacja zadań wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych.
19. Realizacja ustawy – Prawo zamówień publicznych na zajmowanym stanowisku oraz ścisła współpraca w tym zakresie z pracownikiem ds. zamówień publicznych.
VII. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
1. Stanowisko przeznaczone dla pracownika administracji biurowej.
2. Obsługa komputera oraz urządzeń biurowych.
3. Kontakty z klientami zewnętrznymi.
VIII. Wymagane dokumenty:
1. Podpisany własnoręcznie list motywacyjny.
2. Kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie.
3. CV - z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej i zajmowanych stanowiskach (własnoręczny podpis).
4. Kopie świadectw pracy dokumentujących dotychczasowy staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia.
5. Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie.
6. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych.
7. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych.
8. Oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
9. Oświadczenie iż, stan zdrowia pozwala na zatrudnienie na danym stanowisku.
10. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
IX. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie lub przesłać na adres Urzędu Gminy w Sztutowie ul. Gdańska 55, 82- 110 Sztutowo z dopiskiem „Oferta pracy na stanowisko urzędnicze do spraw komunikacji społecznej” do dnia 17 marca 2022r do godziny 15.00.
Oferty, które wpłyną po terminie, nie będą rozpatrywane.
O terminie rozmowy kwalifikacyjnej osoby wstępnie zakwalifikowane jako spełniające w/w wymogi zostaną powiadomieni telefonicznie w ciągu 2 dni od daty posiedzenia, na którym komisja zapozna się ze złożonymi ofertami.
9) Informacje dodatkowe:
1. Niniejsze ogłoszenie opublikowane zostanie w BIP Urzędu Gminy w Sztutowie oraz umieszczone na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Sztutowie.
2. Przed zawarciem umowy o pracę kandydat wyłoniony w drodze naboru przedkłada pracodawcy: zaświadczenie lekarza medycyny pracy potwierdzające fakt przeciwwskazań do wykonywania pracy na stanowisku, ( skierowanie wystawia pracodawca).
3. Złożone w naborze dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych.
4. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału „Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego”.
5. Informacja o wyniku naboru zostanie ogłoszona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy w Sztutowie oraz w Biuletynie informacji Publicznej.
Informacja prasowa Urzędu Gminy w Sztutowie